Žlutá kniha budování značky

Kód: KOS545182
Neohodnoceno
871 Kč
Skladem - dodání do 4 dnů
Dvanáct fenomenálních principů pro efektivní budování osobní firemní nebo produktové značky v době chaosu a nepozornosti.

Detailní informace

Nezávislé rodinné knihkupectví
Protože nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky.
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
23 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.

Detailní popis produktu

Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: "Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?" Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za krokem a bez bullshitu.
Autor Michal Pastier je podnikatel, investor a marketér s více než 15letou praxí. Jeho týmy mají na kontě přes 250 projektů nových značek. Své zkušenosti zpracoval na více než 600 stranách do tří fází a dvanácti principů, které dokáže využít každý (kmen značky, ulice značky, maják značky, vzducholoď značky a mnoha dalších). Autor je člověk z praxe a představí vám konkrétní lekce, jasné kroky i upozornění na pasti a drahá rizika. Dá vám také nové inspirace díky více než dvěma stům obrázků, grafů a příkladů. Žlutá kniha budování značky vás naučí nejen více vydělat, ale hlavně vám ušetří spoustu času, energie a finančních rezerv tím, že vám pomůže vyhnout se drahým a úplně zbytečným chybám.
Většina knih o značkách byly knihy designérů pro designéry. Akademiků pro akademiky. Stratégů pro stratégy. Kreativců pro kreativce. Proto jsem chtěl napsat knihu pro budoucí podnikatele, rozjížděče svých značek a nemarketéry. A to tak, aby vás nezabila zbytečnou komplexností a akademičností, ať to, co čtete, umíte rychle použít. Není v ní zbytečně všechno, ale je v ní všechno, co můžete rychle aplikovat. Tato kniha je určena těm, kteří nechtějí filozofovat, co to ta značka vlastně je, ale spíše znát odpovědi na otázky: "Co mám při rozjíždění značky reálně dělat?" "Na co si dát pozor?" "Jak postavit vlastní značku rychle a efektivně?" "Jaké jsou konkrétní kroky pro různé fáze firmy nebo projektu?" "Co funguje dlouhodobě a co je jenom trend, móda nebo hype?" "Co má největší dopad na efektivní komunikaci?" "Proč si firmy právně chrání i svoje barvy?" "Proč je v Japonsku tolik značek, které mají zpívaná loga?" "Jak odlišit věci podstatné od věcí naléhavých?" "Jak nespekulovat a makat?" - Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.

Upozornění Michala Pastiera:
Nečíst před spaním nebo když se chcete zklidnit.
Nekombinovat s energetickými nápoji a alkoholem.
Knihu darujte, nepůjčujte, protože vám ji stejně nevrátí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Naučná a odborná literatura
Autor: Michal Pastier
EAN: 9788090876866
Jazyk: cze
Počet stránek: 608
Druh produktu: kniha, brožovaná vazba
Rok vydání: 2024

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: