Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2

Kód: KOS298022
Neohodnoceno
Značka: Pasparta
194 Kč
Skladem - dodání do 4 dnů
Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlastivědy

Detailní informace

Nezávislé rodinné knihkupectví
Nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky a nabízíme, co máme rádi. Ne to, co nám někdo nařídí.
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
23 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit a své zákazníky známe.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih, včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.

Detailní popis produktu

Soubor pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat v problematice učiva předmětu vlastivěda. Pochopí základní pojmy, seznámí se s českými pověstmi, s významnými historickými osobnostmi a událostmi, kulturními památkami a zeměpisnými zajímavostmi, symboly české státnosti, českými zvyky a tradicemi a mnoha dalšími tématy. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami.
Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno několik jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné doplňovat a rozpracovávat dle potřeby a individuálních možností žáka.
S pracovními listy mohou žáci s OMJ pracovat se svými učiteli, asistenty, družináři, případně s rodiči či staršími sourozenci. Proto jsou listy doplněny stručnými metodickými pokyny a procvičovanou slovní zásobou. V závěru publikace je umístěn abecedně řazený slovník použité slovní zásoby. Na prázdnou linku za každým slovem si mohou žáci zapisovat význam slova v mateřském jazyce.

Doplňkové parametry

Kategorie: Výchova a pedagogika
Autor: Jitka Kendíková
EAN: 9788088429142
Jazyk: cze
Počet stránek: 56
Rok vydání: 2021

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: