Strategie digitálního marketingu
Kód: 0543858
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.Doplňkové parametry
Kategorie: | Naučná a odborná literatura |
---|---|
EAN: | 9788075087140 |
Autor: | Simon Kingsnorth |
EAN: | 9788075087140 |
Jazyk: | cze |
Počet stránek: | 384 |
Druh produktu: | kniha, brožovaná vazba |
Rok vydání: | 2022 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Nakladatelství vydává celou řadu knižních slovníků od kapesních až po vůbec největší na trhu. Velmi oblíbené jsou „mluvníky“, šikovné slovníky a slovníky slangu. Jedinečná je řada konverzací, která svou aktuálností, rozsahem, atraktivním vzhledem i množstvím užitečných příloh převyšuje jiné tituly na trhu. Neustále se rozrůstá i série přehledných gramatik.
Vydává i tituly zaměřené na češtinu, mimo jiné i první skutečně aktuální výkladový slovník českého jazyka, Slovník současné češtiny.