Strategie B2B digitálního marketingu

Kód: 0543857
Neohodnoceno
Značka: Lingea
519 Kč
SKLADEM
Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy

Detailní informace

Nezávislé rodinné knihkupectví
Protože nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky.
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
23 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.

Detailní popis produktu

Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí.

Obsah publikace:
Vývoj digitální strategie pro B2B
Strategie B2B digitálního marketingu.
Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících.
Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B.
Raná fáze cesty kupujícího
Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie.
B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků.
Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi
Řízení a integrace digitálních kampaní
B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně.
Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu.
Digitální technologie pro udržení zákazníků
Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu.
Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B
B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.

Doplňkové parametry

Kategorie: Naučná a odborná literatura
Autor: Simon Hall
EAN: 9788075087133
Jazyk: cze
Počet stránek: 368
Druh produktu: kniha, brožovaná vazba
Rok vydání: 2022

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: