Strategie B2B digitálního marketingu
Kód: 0543857
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí.Obsah publikace:
Vývoj digitální strategie pro B2B
Strategie B2B digitálního marketingu.
Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících.
Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B.
Raná fáze cesty kupujícího
Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie.
B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků.
Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi
Řízení a integrace digitálních kampaní
B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně.
Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu.
Digitální technologie pro udržení zákazníků
Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu.
Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B
B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Naučná a odborná literatura |
---|---|
Autor: | Simon Hall |
EAN: | 9788075087133 |
Jazyk: | cze |
Počet stránek: | 368 |
Druh produktu: | kniha, brožovaná vazba |
Rok vydání: | 2022 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář