Spotřební imaginace státního socialismu

Kód: KOS518786
Neohodnoceno
Značka: Akropolis
1 231 Kč
Skladem - dodání 10 dnů
Reklama v Československu 1948-1989

Detailní informace

Nezávislé rodinné knihkupectví
Nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky a nabízíme, co máme rádi. Ne to, co nám někdo nařídí.
23 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit a své zákazníky známe.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih, včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.

Detailní popis produktu

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. - Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.

Doplňkové parametry

Kategorie: Naučná a odborná literatura
Autor: Lucie Česálková
EAN: 9788074704499
Jazyk: cze
Počet stránek: 504
Druh produktu: kniha, vázaná vazba
Rok vydání: 2023

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: