Psychologie reklamy

Kód: 268468
Neohodnoceno
Značka: Grada
483 Kč
SKLADEM
* Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * J...

Detailní informace

Nezávislé rodinné knihkupectví
Nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky a nabízíme, co máme rádi. Ne to, co nám někdo nařídí.
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
23 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit a své zákazníky známe.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih, včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.

Detailní popis produktu

* Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Doplňkové parametry

Kategorie: Knihy
Autoři: Vysekalová Jitka
EAN: 9788027136544
Vydání: 5
Počet stran: 360
Žánry: Prezentační dovednosti, Psychologie
Datum uvedení - rok: 2023

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: