Proč školství a jeho aktéři selhávají

Kód: 0390273
Neohodnoceno
248 Kč
Skladem - dodání do 4 dnů
Kognitivní krajiny a nacionalismus

Detailní informace

Detailní popis produktu

Proč reformy školství jsou často neúspěšné? Proč je prostředí škol v podstatě toxické a systémově brání procesu vzdělávání? Proč přes upřímnou snahu osvícených ředitelů a učitelů změnit tvář školy nedochází k její faktické transformaci? Kniha dokládá, že reformy zasahují pouze povrch škol. Jádro instituce školy řídí racionalita, která je spojená s industriální nacionalistickou érou. Tato racionalita je na mnoha úrovních - od státní, přes regionální až po úroveň každodenního jednání všech aktérů - v rozporu se strukturou globalizujícího se světa, s jeho síťovou a nehierarchickou povahou. V tomto novém světě je instituce školy stále institucí, která systémově normuje a homogenizuje obyvatelstvo a vylučuje všechny nepřizpůsobivé. Stojíme na prahu zcela nové éry, ale školy duní rytmem 19. století.

Doplňkové parametry

Kategorie: Výchova a pedagogika
Autor: Radim Šíp
EAN: 9788021093775
Jazyk: cze
Počet stránek: 471
Druh produktu: kniha, brožovaná vazba
Rok vydání: 2020

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola