Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Kód: 0310576
Neohodnoceno
Značka: Svojtka & Co.
175 Kč
Skladem - dodání do 4 dnů

Detailní informace

Detailní popis produktu

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu - to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomická
Autor: Miles Young
EAN: 9788025621592
Jazyk: cze
Počet stránek: 224
Druh produktu: kniha, vázaná vazba
Rok vydání: 2018

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola