Moderní retail marketing
Kód: 263593Detailní popis produktu
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.Doplňkové parametry
Kategorie: | Knihy |
---|---|
Autoři: | Jaderná Eva, Wolfová Hana |
EAN: | 9788027113842 |
Vydání: | 1 |
Počet stran: | 240 |
Žánry: | Obchodní dovednosti, Reklama a marketing |
Datum uvedení - rok: | 2021 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář