Metody komplexního hodnocení podniku

Kód: 0506657
Neohodnoceno
Značka: Grada
518 Kč
SKLADEM
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen mana...

Detailní informace

Detailní popis produktu

Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele. Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).

Doplňkové parametry

Kategorie: Knihy
Autoři: Vochozka Marek
EAN: 9788027117017
Vydání: 2
Počet stran: 480
Žánry: Ekonomika, Úspěšný život, Finance a investování
Datum uvedení - rok: 2020

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: