Média v meziválečné publicistice
Kód: KOS273273Nezávislé rodinné knihkupectví
Nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky a nabízíme, co máme rádi. Ne to, co nám někdo nařídí.
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
23 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit a své zákazníky známe.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih, včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.
Detailní popis produktu
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v "dětské" literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu "nových" médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938, která vyšla v roce 2018.Doplňkové parametry
Kategorie: | Naučná a odborná literatura |
---|---|
Autor: | Martin Charvát |
EAN: | 9788074761799 |
Jazyk: | cze |
Počet stránek: | 180 |
Druh produktu: | kniha, brožovaná vazba |
Rok vydání: | 2020 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář