Marketing 6.0 - Budoucnost ve znamení zážitků

Kód: 0630784
Neohodnoceno
Značka: Grada
483 Kč
SKLADEM
Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru. ...

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru.
V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.
Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

Doplňkové parametry

Kategorie: Knihy
EAN: 9788027153213
EAN: 9788027153213
Datum uvedení - rok: 2025

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Naše vášeň jsou znalosti, příběhy a jejich čtení. Zákazníkům v našich knihách rádi přinášíme vědomosti, zážitky, poučení i zábavu.
Pomáháme jim v růstu, konkurenceschopnosti, ale i v obyčejné lidské pohodě a ve splněném snu o štěstí.

GRADA Publishing je nakladatelství
pro každého čtenáře, jeho práci,
zdraví i zábavu.