Kritická teorie a sociální média
Kód: KOS267166
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Kniha se zaměřuje na aktuální problematiku sociálních médií z hlediska kritické teorie společnosti. Ukazuje jak limity, tak emancipační potenciál sociálních médií ve vztahu k novým výzvám společností a technologií. Toto globální digitální prostředí přitom analyzuje vzhledem k možnostem komunikace a společně sdíleného prostoru sítí. Kniha je vhodná především pro zájemce o sociální, ekonomickou a politickou teorii a filosofii, sociologii a mediální studia.Doplňkové parametry
Kategorie: | Filosofie a náboženství |
---|---|
Autor: | Thomas Allmer |
EAN: | 9788070075784 |
Jazyk: | cze |
Počet stránek: | 359 |
Druh produktu: | kniha, vázaná vazba |
Rok vydání: | 2019 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Nakladatelství Filosofia je součástí Filosofického ústavu AV ČR. Publikuje nejen původní vědecké práce z oblasti filosofie a příbuzných humanitních disciplín, ale přináší také české překlady významných světových děl z těchto oborů.