Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením
Kód: 272746
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Detailní popis produktu
Vzdělávání jedinců s postižením je jedním z důležitých témat. Je třeba říci, že stále více odborníků u nás i v zahraničí je přesvědčeno, že žáci s postižením potřebují stupňovitý systém pedagogické podpory. Hlavním tématem monografie je provedení komplexní analýzy problematiky edukace žáků s potížemi v učení - žáků s lehkým mentálním postižením v rámci inkluzivního vzdělávání. V teoretických kapitolách monografie jsou prezentovány základní východiska zkoumaného problému, souvisejí s vymezením filozofických, metodologických, axiologických, normativních a historiografických východisek s akcentem na inkluzi žáků s postižením, úžeji s lehkým mentálním postižením. Cílem výzkumného šetření bylo analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jednalo se o specifikaci podpůrných opatření využívaných v inkluzivní třídě, sledování indikátorů efektivity inkluzivního vzdělávání žáků s LMP.Doplňkové parametry
Kategorie: | Výchova a pedagogika |
---|---|
Autor: | Miroslava Bartoňová |
EAN: | 9788021065604 |
Jazyk: | cze |
Počet stránek: | 226 |
Druh produktu: | kniha, brožovaná vazba |
Rok vydání: | 2020 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář