Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením

Kód: 272746
Neohodnoceno
215 Kč
Skladem - dodání do 4 dnů

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vzdělávání jedinců s postižením je jedním z důležitých témat. Je třeba říci, že stále více odborníků u nás i v zahraničí je přesvědčeno, že žáci s postižením potřebují stupňovitý systém pedagogické podpory. Hlavním tématem monografie je provedení komplexní analýzy problematiky edukace žáků s potížemi v učení - žáků s lehkým mentálním postižením v rámci inkluzivního vzdělávání. V teoretických kapitolách monografie jsou prezentovány základní východiska zkoumaného problému, souvisejí s vymezením filozofických, metodologických, axiologických, normativních a historiografických východisek s akcentem na inkluzi žáků s postižením, úžeji s lehkým mentálním postižením. Cílem výzkumného šetření bylo analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jednalo se o specifikaci podpůrných opatření využívaných v inkluzivní třídě, sledování indikátorů efektivity inkluzivního vzdělávání žáků s LMP.

Doplňkové parametry

Kategorie: Výchova a pedagogika
Autor: Miroslava Bartoňová
EAN: 9788021065604
Jazyk: cze
Počet stránek: 226
Druh produktu: kniha, brožovaná vazba
Rok vydání: 2020

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola