Empatická a asertivní komunikace - Jak zvládat obtížné komunikační situace
Kód: 0387150Detailní popis produktu
Autorka knihy je psycholožka a zkušená lektorka, která pomáhá klientům s rozvojem emoční inteligence, efektivní komunikace a prezentace. Na spoustě praktických příkladů a ukázkových dialogů vám ukáže, jak někoho dokázat odmítnout a jak se naopak zachovat, když nás odmítne druhý, jak umět dát negativní zpětnou vazbu a naopak dokázat přijmout kritiku, jak rozpoznat a zvládat manipulaci anebo jak pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci. Naučte se dobře zvládat obtížné situace v komunikaci s druhými lidmi a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. k pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci.Doplňkové parametry
Kategorie: | Knihy |
---|---|
Autoři: | Lošťáková Olga |
EAN: | 9788027122271 |
Vydání: | 1 |
Počet stran: | 172 |
Žánry: | Komunikace, řeč těla |
Datum uvedení - rok: | 2020 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář