Co je nového v médiích

Kód: KOS274005
Neohodnoceno
Značka: Nová beseda
246 Kč
Skladem - dodání do 4 dnů

Detailní informace

Nezávislé rodinné knihkupectví
Nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky a nabízíme, co máme rádi. Ne to, co nám někdo nařídí.
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
23 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit a své zákazníky známe.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih, včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.

Detailní popis produktu

Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Společenské vědy
Autoři: Struhárik Filip
EAN: 9788088383345
Vydání: 1
Počet stran: 117
Žánry: Společnost a politika, Společenské vědy, Civilizace a moderní svět
Datum uvedení - rok: 2022

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: