Co je nového v médiích
Kód: KOS274005Nezávislé rodinné knihkupectví
Nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky a nabízíme, co máme rádi. Ne to, co nám někdo nařídí.
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
23 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit a své zákazníky známe.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih, včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.
Detailní popis produktu
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.Doplňkové parametry
Kategorie: | Společenské vědy |
---|---|
Autoři: | Struhárik Filip |
EAN: | 9788088383345 |
Vydání: | 1 |
Počet stran: | 117 |
Žánry: | Společnost a politika, Společenské vědy, Civilizace a moderní svět |
Datum uvedení - rok: | 2022 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář