Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí
Kód: 0563298Nezávislé rodinné knihkupectví
Protože nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky.
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
23 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.
Detailní popis produktu
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe. I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení. Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky. Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.Doplňkové parametry
Kategorie: | Ekonomická |
---|---|
Autoři: | Adámek Pavel, Maixnerová Lucie |
EAN: | 9788027133567 |
Vydání: | 1 |
Počet stran: | 272 |
Žánry: | Ekonomika, Management a marketing |
Datum uvedení - rok: | 2022 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář