Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí

Kód: 0563298
Neohodnoceno
Značka: Grada
413 Kč
Skladem - dodání do 4 dnů
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrho...

Detailní informace

Nezávislé rodinné knihkupectví
Protože nespadáme pod velké řetězce, nabízíme rozmanité knižní srdcovky.
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
23 let lásky ke knihám
Žijeme knihami už od roku 2001. Máme přehled a umíme dobře poradit.
Unikátní výběr
Přes 45 tisíc knih včetně novinek i starších a nekomerčních pokladů.

Detailní popis produktu

Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe. I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení. Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky. Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomická
Autoři: Adámek Pavel, Maixnerová Lucie
EAN: 9788027133567
Vydání: 1
Počet stran: 272
Žánry: Ekonomika, Management a marketing
Datum uvedení - rok: 2022

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: